Med WM3 Community kan du skapa inloggningsskyddade medlemssidor på webbplatsen. Väl inloggade kan medlemmarna se information, komma åt profilsidor, interagera med andra medlemmar genom diskussionsforum och mycket mer.
Varför bör mitt företag ha ett Community?
Med WM3 Community kan du skapa en yta för kunder, partners eller leverantörer där de kan ta del av information, integrera med mera.
Adfahrer är en av våra kunder som använder sig av WM3 Community som en kundklubb där deras medlemmar kan interagera med varandra utbyta kunskap, medlemmarna kan också ta hjälp av Adfahrers partners som finns tillgängliga i kundklubben för konsultation i olika ärenden.
"Kundklubben är uppbyggd runt ett IT-system som heter SAP och det handlar om att få folk att upptäcka ny funktionalitet. Våra kundklubbs-kunder får möjligheten att diskutera vilket öppnar upp för konferenser och möten. Vi adresserar cirka 4000 människor och av dem kanske det är 1000 personer som närvarar på evenemangen. Det handlar väldigt mycket om att man kommer och träffas." - Eva Maria Fahrer & Joakim Löves
Läs hela intervjun med Fahrer & Löves från Adfahrer här!
Vad gör WM3 Community unikt?
Grupper
Med grupper kan du gruppera medlemmar och ge dem åtkomst till olika typer av information.
Medlemskap
Genom medlemskap kan du knyta en användare till en specifik roll eller grupp i Community som ger olika behörigheter.
Diskussionsforum
Med diskussionsforum i ditt Community kan du låta medlemmar skapa inlägg och kommentera andra medlemmars inlägg.
Notiser
Med hjälp av notiser kan medlemmarna ta del av uppdateringar som sker i sina medlemsgrupper. Notiser visas inne i Community och skickas som e-post.
Sugen på att starta ditt egna Community?
Mats Karlsson svarar på dina frågor och hjälper dig att komma igång med ditt WM3 Community!
Mats Karlsson
Marknads- och försäljningschef